Sivut

tiistai 9. huhtikuuta 2013

Kuvatarina: Etsivä ei löydä




   Neca ja Sheba ovat viime vuoden vaikeuksien jälkeen tainneet oppia sen yhteisen kielen. Ainakin joskus kommunikointi luonnistuu, kuten tässä tarinassa. Se ei silti tarkoita, että yhteinen metsälenkki onnistuisi - tai no lenkille voivat lähteä yhtäaikaa mutta siitä, kuljetaanko yhdessä, tulee erimielisyyksiä. Tämä on tarina kaksikon tavallisesta metsäretkestä - yhdessä ja erikseen. Mukaan mahtuu kulttuurishokki, päätöntä juoksentelua ja toivotonta lenkkiseuran etsintää!



Neca: Hei kissa! Just sä! Mihin me ollaan menos?

Sheba: Ai miten niin me? Sinua ei ole kutsuttu.

Neca: ...  No hei kato nyt kuiteskin, näytän sulle jotain hienoa!

Sheba: *syvä huokaus* No mitä?

Neca: Kato kato nyt tarkasti. Tää on meidän koirien suurta hupia...

Neca: .. syödään LUNTA!

Sheba: Ei IKINÄ! Minä en vajoa niin alas että popsisin likaista lunta!

Sheba lähtee järkyttyneenä pois.

Neca: Nyt se jätti mut iiihan yksin ;__;  (Neca hei, kuvaaja on paikalla!)

Samaan aikaan toisaalla...
Sheba: Ah, ihana rauha. Eikä yhtään koiraa!

Tuolla jossain Neca piristyy jälleen...
Neca: Mutta hei, voinhan mä etsiä sen kissan n_n

Neca: Sheeebaaa! Missäs majailet?

Sheba: Voi ei, rauhani on mennyttä ._.'

Neca: Kissa hoi!
Sheba: Se ei huomaa o_o

Sheba: Haha, sinne se meni!

Sheba: Nyt minäkin voin jatkaa päiväkävelyäni rauhassa. Toivottavasti
se koiraeläin ei ihan heti hoksaa tulla takaisin.

Sheba: Jos hiivin ensin ihan hiljaa, ehkä se ei löydä minua...

*Taps* Sheba pysähtyy.

Sheba: Ihan kuin olisin kuullut jotain...
Neca: *huutelee jossain kaukana* Kissakissakissa! Missä kissa!
Löydän sinut vielä!!

Neca: Hehehe, se meni tänne päin, mokoma ketku!

Sheba: Taivas varjelkoon, sieltä se taas syöksyy -.-

Sheba: Mutta minäpäs olen fiksu kissa ja menen tänne näin.
Tiedän parikin hyvää piilopaikkaa tällä suunnalla.

Hetken kuluttua...
Sheba: Kas niin, tästä sopii tarkkailla tilannetta.

Neca: Hei katti! Mä löysin sun jäljet! 8)

Sheba: Selvä se, muttet löydä minua. Varsinainen piiloni on nimittäin täällä!

Sheba: Olen tosi hyvä maastoutumaan, mutta sitä tuo hurtta ei tiedä.

Neca: ??  Se kissa.. katosi :o
Hyvä on, Sheba, mä meen kotiin!

Kissa hiipii takaisin puunrungolle kun Neca on lähtenyt.
Sheba: Mjeh mjeh, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa! *myhämyhä*

7 kommenttia:

  1. Ihana! :----------D Lisää tällasia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Son kiva jotta maistuu 8)
      No toki, aihe-ehdotuksia vaan tulemaan? ;))

      Poista
  2. Varsinkin toi: "Sheba: Ei IKINÄ! Minä en vajoa niin alas että popsisin likaista lunta!" <- ilme :---D <3 Kovin ilmeikäs katti teillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vähä suuttui Necalle =D Ei pidä tyrkyttää lunta syötäväksi kissalle, ainakaan meidän kissat ei syö mitään mikä on ulkona ellei se ole kupissa.

      Poista
  3. Tosi kiva, tää valokuva sarjis! :D
    Oon samaa mieltä kommentoija Narakun kanssa, lisää tälläisiä ihmeessä, nää saa hymyn mun naamalle joka kerta!! :)
    (että osaatkin tehdä hauskoja kuvasarjakuvia, jatka samaa rataa!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän :3
      Lisää tulee kyllä, jahka saan idea juoneen + kuvausmahdollisuudet :)

      Poista
  4. *pökertyy, kuten todella usein sessen tehdessä jotakin*

    VastaaPoista

Kuka tahansa, myös anonyymit, voi kommentoida - älkää ujostelko vaan kirjoittakaa ajatuksenne teksteistä! :)
Kritiikkiä saa antaa, mutta epäasialliset kommentit poistan. Muistakaa siis käyttäytyä fiksusti!